Sunday, May 29, 2011

Aku Budak Baru Belajar...hoHoOhoOO

Ari yang indah...Tibe2 ari nih aku baru tergerak ati nak tulih blog,hehhee.Lame bebenor dah cik suami suh wat blog nih,katenye aku takde keje nak wat baik ler wat blog...Itu la kate2 cik suami yang membuatkan diriku terpanggil nak berblogging sama cam orang lain.

Cuma ari nih tetibe je mood rajin tuh datang,maka terhasil jua la hasrat encik suami.Aku bukan ape,malas nak berebut laptop ngan anak dara tecik tuh...huhu.Alasan jek sebenornye tuh...Si tecik tuh baik2 je...

Ala macam umminya la sopan je,kuikui.Eh,sopan ke?Perasan betol la mak dara sorang nih.Kate ati kecik ku tibe2...Sebok la ko nih,aku nak jadi sopan kejap pun tak boley.Kate ku pula membalas balik ejekan daripada mana tah.Dan2 je,sempat plak aku bermonolog sendirian tengahari buta ni.Sabo jela.Ok la taknak merapu lebey2 kang terlebey suda.
Wassalam....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...