Wednesday, June 20, 2012

Ohh...Laman Sesawang!!!




Agak lama juga aku tak update blog ni... nk harapkan DaunKuchai, ermmm...dia pun sibok harapkan aku jugak... aku bukan ape, sejak ada anak kecik ni... susah sket la nk aktif... tambah2 Marwa pun dh masuk 11bulan... sedang ligat bertatih... jadi aku mmg sangat2 sibok... sibok mengejar anakku tu... Marwa...ohh Marwa...!!

Ape kena mengena plak laman sesawang ngan cite aku ni... Ohh, actually takde ape2... aku cuma nk ckp blog aku nih aku tengok macam dh bersawang... punya la lama tak jenguk... adduhh!! okey,mungkin lepas ni aku akan cuba curi2 masa nk update sket2... korang tunggu jela yek... perghhh!!! macam nk keluar album baru jek,ngeh...ngehh...

1 comment:

Anonymous said...

memang dah macam sesawang pun...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...