Monday, June 13, 2011

Celoteh Kosong


Arini aku kena siapkan 2 entry utk blog kami... Arghhh... poning kepala den... Tak tau nk tulis pe... Ntah la, 2-3 arini aku rase cm takde mood plak nk menulis... Yela, dh biasa dok relax2... goyang kaki... main nyanyi2 ngn Ahlaa... Tgk Boboi Boy sama2 dan macam2 lg la... Terasa macam sekarang ni aktiviti aku disekat plak,huhu. Takde sape2 pon yg sekat, aku je yg rase cm tu...ngahahaha. Kebetulan arini DaunKuchai sibok plak... Dia pon ada keje yg perlu dibereskan... Ahlaa pon sibok gak, sibok lepak2 umah mak yong dia,huhu.


DaunKuchai slalu je pesan kt aku... jgn tensen2 kesian kt baby... Fuhhh, ingatkan ambik berat pasal aku... Takde la, gurau je...hehe. Sebenarnya takde sape2 pon suruh aku wt 2 entry, tp saje la... sbb dh biasa gitu. Jd sekarang ni, aku terasa cm nk berceloteh je... sembang2 kosong... Bila takde Ahlaa ni, terasa sunyi sgt... Yela, dh biasa berebut laptop ngan dia ari2... Nk ajak DaunKuchai main rebut2 laptop ni mesti dia taknak punya... Dia pon ada laptop dia sendiri... Wtpe nk berebut-rebut ngan aku lak... Tak macho la... Ayat biasa yg slalu DaunKuchai guna-pakai...

Tengah dok boring2 ni, tibe2 ngidam nk mkn laksa plak... Tp nk laksa betol2... Taknak spagetti... Tak puas mkn nnt... Mana nk cari yek!! toing... Tibe2 teringat yg  Zaraa ada jual laksa, penghabisan stok... Nk order kt dia la nnt... Yummy... (sambil air liur meleleh). Ish, tak senonoh betol... Emmm... Errr... Aaaa... Fuhh, rasa cm dh lega sket kepala ni... Sampai sini jela kot aku nk berceloteh... Kang korang plak yg pening kepala...hehe. Sekian...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...