Monday, June 6, 2011

Datang Tiba2

Ari ni idea aku dtg mencurah-curahnya dgn tiba2...Aku igt nk la tulis dlm 3 hingga 4 entry tuk ari ni...Jd seperti biasa aku pn menceritakan sedikit rumusan ttg entry yg aku nk tulis tu kt DaunKuchai. Biasa la DaunKuchai ni tempat sumber rujukan ku. Kalau dia tak puas ati ttg sesuatu entry yg aku nk tulis,dia akan membangkang dgn setegas-tegasnya...Stakat ni takde la lg idea aku yg ditolak,maybe ok kot bg dia...

Jd pg ni dgn bersemangatnya aku memberitahu ttg hasratku itu...Aku rase cm ok je entry aku tu,tp tdk bg DaunKuchai.Sampai 2 entry aku dia tolak...Ditolak mentah2 plak tu,tak sempat aku nk goreng dulu...wt masak gulai ke...huhu.Aku cadang nk wt sket ulasan pasal cite yg aku tonton.Nk tulis moral pasal cite ni la kononnya...Tp bg DaunKuchai entry aku ni akan menarik minat org awam lak tuk tonton skali...Dia ckp takyah la,kita wt blog ni tuk santai2...tuk dpt pahala...cite ttg pengalaman...Bkn mengajak org awam minat kearah hiburan...

Pulak dh...aku tak bermaksud lak nk wt camtu...sbb cite yg aku tonton tu de la terselit ttg moral...jgn pandang rendah kt org lain...jgn igt kita ni lebih hebat...Aku rasa byk yg positif la kot...Tp DaunKuchai tak setuju,lagi2 cite yg aku nk ulas ni cite tamil...de la sket babak2 nyanyian dan tarian...hehe.Jadinya tak dapek la den nk nolongnya...huhu.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...